Opis stanowiska:

Opis stanowiska:
  • Koordynacja i nadzór nad rozwojem oferty w zakresie produktu/ grupy produktów akcesoryjnych oferowanych klientom indywidualnym i biznesowym we wszystkich kanałach sprzedaży Grupy PGD
  • Współtworzenie i uzgadnianie polityki sprzedażowej akcesoriów
  • Monitorowanie procesów obsługi klientów, identyfikacja obszarów wymagających optymalizacji i wdrażanie odpowiednich zmian organizacyjnych i proceduralnych
  • Systematyczna analiza rentowności produktów i usług oraz efektywności kanałów sprzedaży akcesoriów
  • Uczestnictwo w przygotowywaniu rocznych budżetów sprzedaży akcesoriów we wszystkich kanałach sprzedaży/liniach biznesowych Grupy PGD, kontrola jego realizacji, analiza odchyleń, inicjowanie działań korygujących
  • Opracowywanie oraz wdrażanie cyklicznych i ad-hoc raportów, analiz i sprawozdań wspierających sprzedaż i zakupy akcesoriów
  • Współuczestniczenie w projektowaniu i wdrażaniu systemów premiowych i motywacyjnych w zakresie sprzedaży i zakupów akcesoriów we wszystkich kanałach sprzedażowych/liniach biznesowych Grupy PGD
  • Opracowywanie oraz wdrażanie programów szkoleniowych samodzielnie i we współpracy z dostawcami
  • Bieżąca analiza rynku pod kątem konkurencyjnego pozycjonowania oferty akcesoryjnej
  • Ścisła współpraca z Dyrektorami Operacyjnymi i Dyrekcją Zarządzającą

Możliwości:

Oferujemy:

  • Pracę na najwyższych standardach w jednej z największych grup dealerskich w Polsce
  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
  • Wynagrodzenie złożone z podstawy oraz premii
  • Wszelkie niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon, laptop)
  • Szkolenia produktowe i menadżerskie
  • Realną możliwość rozwoju, przyjazną atmosferę pracy oraz wsparcie ze strony ekspertów
  • Bezpłatną opiekę medyczną w Centrach Medycznych Luxmed dla Pracownika z możliwością rozszerzenia pakietu na członków Rodziny
  • Dofinansowane karty Benefit MultiSport
  • Możliwość dofinansowania własnych pomysłów na inicjatywy społeczne realizowane poza godzinami pracy
  • Programy i konkursy pracownicze promujące zdrowy tryb życia
  • Cykliczne wyjazdy i spotkania integracyjne, Mikołajki dla Dzieci, Wigilie pracownicze, itp.
  • Zniżki na produkty i usługi w ramach Holding1

Wymagania:

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży części i akcesoriów motoryzacyjnych na stanowisku kierowniczym
  • Orientacja na cel, motywacja i zaangażowanie
  • Umiejętność analitycznego myślenia i kierowania działaniami projektowymi
  • Umiejętność zarządzania budżetem i planem operacyjnym
  • Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne
  • Kreatywność i inicjatywa w stałym poszukiwaniu możliwości sprzedażowych i zakupowych
  • Komunikatywność, zdolności przywódcze
  • Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)
  • Czynne prawo jazdy kat. B i gotowość do obywania podróży służbowym na terenie kraju
  • Realna pasja do motoryzacji poparta wiedzą o rynku motoryzacyjnym

Pracodawca:

Na pewno nas znasz. Zmieniamy motoryzację.

Grupa PGD to dynamicznie rozwijająca się firma z branży motoryzacyjnej. Prowadzimy na terenie całej Polski wielomarkowe dealerstwa, posiadamy autoryzacje takich marek jak: Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Fiat Professional, Ford, Hyundai, Jeep, KIA, Mitsubishi, Nissan, SEAT, Suzuki, Opel, Volvo. Pracujemy na najwyższych standardach, dobrych praktykach, jak i wieloletnim doświadczeniu. 

Na co dzień, niezależnie od marki i rynku ułatwiamy ludziom życie. W pracy i po pracy jesteśmy #PozytywnieZaangażowani.